FAQ

FAQ (Ofte stillede spørgsmål)

  1. Vil jeg have den samme rengøringsmiddel hver gang?

    For vores regelmæssige rengøringsservice gør vi vores bedste for at levere den samme rengøringsmiddel hver gang, og vi leverer en erstatning, hvis din almindelige rengøringsmand er uvel eller rejser til ferie.

  2. Skal jeg levere rengøringmaterialer?

    Vi leverer rengøringsmaterialer til al vores rengøringsservice, vi leverer.

  3. Hvordan kontrolleres rengøringsmidler?

    Vi interviewer renholdere personligt og tjekker deres dokumenter for at bekræfte, at de har ret til at arbejde i Danmark. Vi tjekker også deres bevis for adresse og referencer. Hver rengøringsmiddel har taget vores test. Rengøringsmidler gennemgår induktion med en af vores vejledere eller i vores managementteams hjem.

  4. Hvis en rengøringsmiddel er syg, kan jeg få en erstatning?

    Ja. Hvis vi har nogen meddelelse, sender vi dig en anden rengøringsmiddel. Hvis der ikke er nogen meddelelse, og vi ikke kan tildele en erstatning i tide, kan vi arrangere sessionen på det tidspunkt, der er praktisk for dig. Fortæl os, hvis hun går glip af en session af en eller anden grund.

  5. Hvad hvis jeg ikke kan lide rengøringsmidlet?

    Vi kan tilbyde en gratis erstatning for at sikre, at du er helt tilfreds med tjenesten.

  6. Hvad dækker din forsikring?

    Skader på din ejendom forårsaget af rengøringsmidlet, tyveri af rengøringsmidlet, nøgle- og låsudskiftning og personskade på rengøringsmidlet.

  7. Min nye rengøringsmiddel fra dig var lidt langsom første gang

    Ofte fremskynder rengøringsmidlerne, når de vænner sig til et nyt hus, så de indledende sessioner er normalt de langsomste. Hvis du ikke er tilfreds med rengøringsmidlet, kan vi sende dig en anden.

  8. Hvad hvis jeg vil aflyse sessionen?

    Fortæl os eller din almindelige rengøringsassistent 24 timer før sessionen.

  9. Hvad nu hvis jeg vil annullere min regelmæssige rengøringsordning?

    Vores varsel er en uge i løbet af den første måned og derefter en måned.

  10. Hvilke rengøringsmaterialer skal jeg sørge for regelmæssig rengøring?

    Vores kunder har deres egne præferencer med hensyn til mærket, men sørg for, at du har følgende:
    Køkkenrenser
    Badeværelse renere
    Glasrenser
    Gulvrens
    Kalkfjerner
    Formfjerner
    Ovnrens (hvis du ønsker, at ovnen skal rengøres som en del af dit regelmæssige rengøringsbesøg)
    Rene klude og svampe (vaskes mellem besøg)
    Mikrofiberklude (vaskes mellem besøg)

  11. Kan jeg få et rengøringsmiddel i weekenden?

    Ja. vi kan arrangere en rengøringssession på lørdage. Vi er lukket om søndagen.

  12. Hvad sker der, hvis jeg vil ændre antallet af timer?

    Fortæl kontoret, så justerer vi beløbet for direkte debitering. Du skal også betale det nye timegebyr til rengøringsmidlet.

  13. Kan jeg give rengøringsmidlet en nøgle?

    Ja. Alle vores rengøringsmidler er blevet overvåget og kan indeholde nøgler. Der er en nøglemodtagelsesformular i informationspakken, som vi sender dig, og du kan bede renholderen om at underskrive den, og det er til dig at opbevare.

  14. Er den renere fleksibel med hensyn til opgaver, der skal udføres?

    Ja. Rengøringsmidlet kan udføre enhver rimelig rengøringsrelateret husopgave. Rengøringsmidler kan ikke bruge stepladder, håndvask eller løfte noget tungt. Vi er ikke i stand til at udføre noget arbejde uden for dine lokaler, såsom eksterne vinduer, haver eller gårdhave.

  15. Hvad hvis min rengøringsmiddel kommer sent?

    Vores rengøringsassistenter gør vores bedste for at nå frem til dit aftalte tidspunkt. Der er situationer, hvor trafikken er forsinket, og renere kan komme sent. Rengøringsmedlemmer opfordres til at kontakte dig, hvis de sidder fast i trafikken. Du er velkommen til at ringe til kontoret, hvis du har brug for at gå, og vi vil prøve at finde ud af, hvor langt renere er fra dit sted.

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.