FAQ – rengøring ofte stillede spørgsmål
Vil jeg modtage samme rengøringspersonale hver gang?
For vores regelmæssige rengøringsservice gør vi vores bedste for at levere det samme rengøringspersonale hver gang. Hvis der opstår sygemelding eller ferie, vil der komme et afløserhold.
Skal jeg stille rengøringsmidler til rådighed?
Vi leverer rengøringsmidler til hovedrengøringer, rengøring af sommerhuse, erhvervsrengøringer osv. Ved private rengøringer udfører vi rengøringen med kundens egne rengøringsmidler.
Hvordan kontrolleres rengøringspersonalet?
Vi interviewer rengøringspersonalet personligt og tjekker deres dokumenter for at bekræfte, at de har ret til at arbejde i Danmark. Vi tjekker derudover deres bevis for adresse samt straffeattest. Rengøringspersonalet gennemgår herefter vores introduktion med en af vores vejledere.
Hvis rengøringspersonalet er syg, kan jeg få erstatning?
Ja. Hvis vi har en medarbejder syg, sender vi dig en afløser. Hvis vi ikke har en afløser og vi ikke kan tildele erstatning i tide, kan vi sammen finde en ny dag og nyt tidspunkt sammen.
Hvad hvis jeg ikke kan lide rengøringsservicen?
Vi vil tage en dialog om den manglende rengøring med kunden og herefter finde en løsning sammen. Det kan enten være at fjerne tid fra fakturaen eller komme tilbage og færdiggøre det manglende arbejde..
Hvad dækker jeres forsikring?
Vores forsikring dækker skader på ejendommen forårsaget af rengøringspersonalet, tyveri, nøgle- og låseudskiftning hvis nøglen skulle mistes og personskade på rengøringspersonalet..
Rengøringspersonalet var lidt langsom første gang, hvad gør vi?
Ofte tager første gang lidt længere tid, da rengøringspersonalet skal vænne sig til et nyt hus eller ny lejlighed. Hvis du ikke er tilfreds med rengøringspersonalet efter nogle gange, kan vi sagtens sende andet rengøringspersonale.
Hvordan aflyser jeg rengøringen??
Send os en mail 24 timer før med aflysningen. Vi kan sammen finde en ny dag sammen eller blot aflyse rengøringen og vente til næste gang der er planlagt.
Hvad gør jeg hvis jeg vil opsige vores aftale?
Vi har et opsigelsesvarsel på en måned. Vi kan herefter sammen finde ud af om vi skal sende samme hold eller skifte til et nyt.
Hvilke rengøringsmaterialer skal jeg stille til rådighed ved den almindelige rengøring?
Vores kunder har deres egne præferencer med hensyn til mærket af produktet, men sørg for at have følgende klar:
- Universal spray til køkken
- Universal spray til bad
- Toiletrens
- Kalkfjerner
- Glasrens
- Gulvrens
- Ovnrens (hvis man ønsker at ovnen skal rengøres som en del at den almindelige rengøring)
- Rene klude og svampe (Vaskes mellem besøg)
- Mikrofiberklude (Vaskes mellem besøg)
Vi arbejder derudover også med kundens egen støvsuger. Har man ikke en støvsuger, skal vi have besked på dette, så vi selv medbringe en.
Kan jeg få rengøring i weekenden?
Ja. Skriv til os og vi kan sammen finde en dag der passer bedst.
Hvad sker der, hvis jeg vil ændre antallet af timer?
Send en mail til merentkunder@gmail.com og vi justerer antallet af timer.
Kan jeg give rengøringspersonalet en nøgle?
Ja. Vores rengøringspersonale kan sagtens få en nøgle, således det er nemmere at udføre rengøringen hvis I ikke er hjemme. Rengøringspersonalet kommer med en nøglemodtagelsesformular som skal underskrives af begge parter.
Er der fleksibilitet med hensyn til de opgaver der kan udføres?
Ja. Rengøringspersonalet kan udføre enhver rimelig rengøringsrelateret opgave.
Rengøringspersonalet kan dog ikke løfte tunge genstande. Vi udfører derudover ikke arbejde uden for huset/lejligheden såsom haver.
Hvad gør jeg hvis rengøringspersonalet kommer for sent?
Vores personale gør deres bedste for at nå frem til den aftalte tid. Der er situationer hvor man er forsinket grundet trafikken.
Rengøringspersonalet opfordres til at kontakte dig hvis der opstår forsinkelser. Du er velkommen til at ringe til kontoret, hvis du skal afsted og rengøringspersonalet ikke er ankommet endnu. Vi vil herefter finde ud af hvor langt personalet er fra dit hjem.